torsdag 21 januari 2010

Pristävling #1

Best Of Fragbites första pristävling!

Tävlingsregler:

Du ska innan den 25 Mars, klockan 00:00
få antingen 3, 5 eller 8 bidrag publicerade på Best Of Fragbite. Ju fler bidrag, desto mer pengar i pris. Du måste vara först med bidraget för att det ska räknas.

Bidrag skickas till mig på www.fragbite.com (B-MaN). De ska innehålla antingen en bild (bildformat spelar ingen roll) eller en länk till tråd med förklaring om vad i tråden du tipsar om. Tips som helt saknar ett försök till att förklara det roliga eller vad det nu må vara: diskvalificeras.
Skickas tipsen någon annanstans än enligt angivelsen är de diskvalificerade, detta för att få de i kronologisk ordning och således kunna avgöra lättast vem som var först. Jag kommer bara att besvara de som får sitt tips/bidrag publicerat.

Om du hypotetiskt har fått 3 tips publicerade före någon annan så kan du välja att antingen få dina pengar eller fortsätta till nästa nivå - 5 bidrag. Lyckas du inte få 5 bidrag publicerade innan utsatt tid vinner du inga pengar. Du kan inte ångra dig och vilja gå tillbaka till nivå 3. Har du väl valt att fortsätta så måste du komma upp i 5 tips (eller 8).

När någon har fått 3 tips publicerade och valt att ta pengarna så måste övriga tävlande komma upp i nästa nivå (5 publicerade tips) för att kunna vinna några pengar. Samma sak gäller om någon fått 5 tips publicerade.

Jag väljer vilka tips som jag vill publicera, är det ett bra tips så kommer jag garanterat att publicera det.

Gamla publicerade tips gäller inte.

För att ni inte ska föreslå varenda tråd eller kommentar som skrivs så finns det ett tak för hur många tips ni får komma med:

20 stycken - sen är ni diskvalificerade. Har ni redan fått 3 tips publicerade så finns det inte längre något tak.


Pris:

Först med att få 3 bidrag publicerade: 100 SEK
Först med att få 5 bidrag publicerade: 200 SEK
Först med att få 8 bidrag publicerade: 500 SEK

Ställningen i tävlingen kommer uppdateras löpande. Beroende på hur tävlingen artar sig kan summan komma att höjas eller bidragen minskas (INTE tvärtom).

Varför tar du risken att förlora 800 spänn B-MAN?

Därför att jag älskar tävlingar och spel i alla dess former. Jag är en tävlingsmänniska som själv skulle försökt vinna detta och jag hoppas det finns fler som mig själv.
Lyckas någon vinna högsta vinsten så får jag avstå från att gå på krogen en fredag, big deal.

Tips till hardcoretävlare:
Börja leta på http://www.fragbite.com/?threadID=1
så ses vi på ~http://www.fragbite.com/?threadID=870000

Tävlingen har startat - må bäste fragbite'are vinna!

3 kommentarer:

  1. Jag är på http://www.fragbite.com/?threadID=34 nu. Någon som är före mig?

    SvaraRadera
  2. wED_sTARFIGHT3R16 mars 2010 kl. 00:27

    Bannad på fragbites meddelandesystem, olägligt nog, så jag postar här; http://www.fragbite.se/?threadID=886870 (kolla kommentar 1) samt http://www.fragbite.se/?threadID=886862 (kolla kommentar 15)

    SvaraRadera