måndag 18 januari 2010

Killen som inte hade damp?

Befogat frågetecken i rubriken.


10 kommentarer:

  1. asså kolla in knastret 1337! värsta kommentaren!

    SvaraRadera
  2. det var nog den tråkigaste på BoF. första gången jag blir besviken på B-Man

    SvaraRadera
  3. Lite blandat måste det få vara. Märkligheter, dumheter och humor.

    När tips-skörden är dålig och jag själv inte finner någonting så blir jag ibland "tvingad" att publicera tveksamma bidrag.

    Men det blir bättre!

    SvaraRadera
  4. Oerhört lågt och omoget, killen har ju ADHD, finns inte så mycket han kan göra åt det.

    SvaraRadera
  5. Hör cypah av sig och vill att jag ska ta bort det här, så gör jag det. End of discussion.

    SvaraRadera
  6. hahaah detta kan vara en av de bästa på BoF. Så sjukt klockren!

    Credz till b-man ( för en gångs skull )

    SvaraRadera
  7. Tycker den ska tas bort.
    Måste vara jävligt jobbigt att ha ADHD, sett flera ungar lida av det.
    De andra i klassen/skolan försöker trigga utbrott osv, tycker det är skitkul att jävlas med han.

    Cypah har fan inte gjort något fel?
    Att alla ska ganga upp sig emot honom är ju inget annan än mobbing, vafan är detta för skit?

    Hur FAN tänkte du när du lägger upp detta?

    Ta för fan bort denna skit.

    SvaraRadera
  8. Haha är ni seriösa? detta var underhållning och sluta ta allt så jävla seriöst.

    SvaraRadera
  9. Hahaha. Jag skrattade, känner en kompis IRL med ADHD. Vi mobbar honom jämt, fast han mobbar ju oss med... jag tror vi alla mobbar varandra lika mycket. Men poängen är att lite roligt kan man ha i livet utan att ta allt på allvar.

    B-Man säger ju även att han tar bort det om cypah nu ber om det, så lugna ner er jävla damp ungar.

    SvaraRadera