tisdag 12 maj 2009

Klockren kommentar

pEddobear kör en knockout.

7 kommentarer:

  1. peddo kan inget om träning

    SvaraRadera
  2. B-MaN, hittar inte dig på fragbite, wtf.

    Titta denna.
    http://fragbite.se/?threadID=759319

    Allt börjar med #14, som vägrar inse att han har fel

    // iNTENSE

    SvaraRadera
  3. anonym, hans träningsschema, som ursprungligen kommer ifrån mig, är det INGET fel på. Jag har använt det schemat i 1 år och jag är nog aningen större än vad du är.

    SvaraRadera
  4. antar bman är kompis med peddobear.

    tråkig "diss" som inte var kul nånstans.

    han är även ett troll som borde skjutas, men nu när man ser att moddarna gillar honom förstår man varför hans piss trådar och kommentarer aldrig tas bort.

    SvaraRadera
  5. Jag har ingen relation till honom på något annat plan än att han är användare på fragbite och jag moderator på samma forum. Jag tycker det var en kvicktänkt och nyskapande diss på den klassiska "host host"-kommentaren.

    SvaraRadera