måndag 25 maj 2009

Humoristiskt cybersexäventyr

Godkväll! Intet nytt på fragbitefronten. Det sker dumheter kontinuerligt, men ingenting som jag tycker platsar just nu.

Passar istället på att tipsa om en tråd som jag gjorde för snart 5år sedan:

Ett humoristiskt cybersexäventyr

http://www.fragbite.com/?threadID=58525

Den är väldigt oldschool för mig. Jag minns att det var under tiden mest-lol.com var aktiv, vi satt i crewkanalen och någon droppade ideén om att gå in och köra cybersex på funplanets IRC-nätverk. Jag har nog aldrig skrattat så mycket under hela mitt liv som när vi gjorde detta. Det var trots allt 5år sedan och man hade kanske lite mer pubertal humor då än nu, även om jag fortfarande drar på smilbanden åt många av loggarna.

Det är väldigt mycket som jag valde att inte ta med och sen finns det också en DEL 2 som ligger på någon databas någonstans, ska försöka forska fram den när jag har tid.

Det är Jag och en person vars nick var/är assassin som gjort samtliga loggar.

1 kommentar:

  1. Minns detta mycket val, sag ocksa att du tog men en kommentar i yeslifers som gav mig mycket nostalgi nar var den postad.. 2005?

    SvaraRadera