fredag 29 maj 2009

Fredag!

God eftermiddag kära bloggläsare.

Det är fredag idag. Wünderbar. Jag har två proppfulla kassar starköl som står vid min sida, i helgen blir det yes:lifing så det står härliga till. Jag läser sällan väderrapporter, utan tar dagen som den kommer. Vädret kan inte alltid styra ens liv. Det ryktas dock om att Stockholm får fint väder i helgen, så kanske ses vi ute på någon uteservering. Ja, just det, jag glömmer så lätt att ni bara är 14år. Men det finns ett gäng sandlådor i innerstan, så vem vet, våra vägar kanske möts ändå.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Med vänliga hälsningar


B-MAN

14 kommentarer:

  1. Typiskt fbanvändare att gissa ålder

    SvaraRadera
  2. Vem fan bryr sig fittnylle?

    SvaraRadera
  3. B-MaN ftw

    #2 har en liten penis

    SvaraRadera
  4. trodde d va torsdag idag, blir väl lätt så när man är full varje dag.

    SvaraRadera
  5. Haha 14 åringarna tog åt sig ganska hårt när du gissade rätt på dom :)

    SvaraRadera
  6. HAHAHAH<3 IRL garv :D:D keep up the g00d w0rk

    -Bagg1-

    SvaraRadera
  7. tur att man är äldre än B-man då :D

    lillen :D <3

    SvaraRadera
  8. Jag tävlar inte i ålder, men jag hoppas ändå att du vinner, gubbjävel.

    SvaraRadera
  9. Hur gammal är du B-MAN?
    :D Jag gillar ditt kax ;)

    SvaraRadera
  10. Har ingen sandlåda här :/ .. skit.

    Fast jag är 20. Men sandlådor är oftast bättre än krogen.

    SvaraRadera
  11. haha
    B-MAN aka KaXXarN!

    lek inte lillen (:

    SvaraRadera
  12. Det var ett par som gick på min uppenbara provokation, kul!

    SvaraRadera