lördag 27 november 2010

Toalettkillen


Tipsare och klippare: ashba

21 kommentarer:

  1. fyfan vad den sög.

    SvaraRadera
  2. Ta bort!

    1. tråkigt
    2. fult klippt
    3. "Azerath08" förtjänar inte BoF

    SvaraRadera
  3. Tillräckligt många "Tråkigt" så tar jag bort.

    SvaraRadera
  4. Jag förstod den inte riktigt..

    SvaraRadera
  5. Var det hans namn som skulle vara "roligt"?

    Fattade inte riktigt.

    SvaraRadera
  6. kan någon förklara vad som är roligt?

    SvaraRadera
  7. Asså är ni tröga eller..? Om man sitter mycket på fragbite vet man vem "Azerath08" är.
    Han myttar i varenda tråd han har gjort, och då tyckte B-MAN att det var roligt att just han skrev det där.. fattar ni?

    SvaraRadera
  8. #8 - Tror du?
    Men Azerath08 är inte rolig imo!

    SvaraRadera
  9. Det var faktiskt Azarath08 som föll ihop. Är kompis med honom och hela kompisgänget åkte hem efter det som hände.

    SvaraRadera
  10. ^

    Haha, alltså är ni helt pantade hela bunten?
    Vad är det ni inte förstår? Han frågar om någon vet vem killen var som föll ihop. En svarar, sedan börjar alla driva med honom och köra likadant. Att sedan Azarath kommenterar är bara en slump, dock kul eftersom alla vet att han trollar hyffsat mycket. Därför dem ringade in honom.

    Hahah, dryga är vad ni är.

    SvaraRadera
  11. Håller med han ovan. Det var rätt roligt, iaf om man vet vem Azarath är. Och att han sedan inte ens ger någon förklaring på hur det gick till gör det ju ännu bättre =)

    SvaraRadera
  12. Jag vet vem Azarath är, men inte fan var det roligt!

    SvaraRadera
  13. Men det var ju jag som föll ihop. Azarath s¤g av mig så han myttade och säger att det var han.

    SvaraRadera
  14. Eftersom han inte gav någon förklaring så var det lite roligt ändå.

    SvaraRadera
  15. Jag tycker inte att ett inlägg ska tas bort för att det inte blir bevingat. När du, B-Man, valt att publicera något tycker jag att tärningen redan är kastad.

    Dessutom, för att kunna uppskatta inläggen med högre kvalité måste det ju också finnas en sämre kollektion.

    SvaraRadera
  16. jag ska också berätta en rolig sak!!

    BAJS! XD

    ordet är bajs! hahahaha

    hhhahaha

    incest incest familjeparty nääää nu blev're feel brur

    tjarå

    BAJZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ xPPxD:D<;)

    bajs;)<3

    SvaraRadera
  17. gravade iallafall åt "thats one shot"

    SvaraRadera
  18. Jag garvade åt kommentarerna över, inte åt att det var azarath08 som kommenterade. Men jag tyckte den var rolig iaf :)

    SvaraRadera
  19. jag tyckte de va kul :]

    SvaraRadera
  20. han är fan inte rolig, däremot är STRAAAANNNDD ascool

    SvaraRadera