torsdag 25 november 2010

Snart! *EDIT*

Imorgon eller under helgen presenteras BoF 2.0.

Stay tuned.

Edit:

99% är klart, fungerar o.s.v. problemet nu är att jag missförstått kodaren. Trodde att han skulle ha tid att jobba klart det sista i helgen, men jag har tydligen problem med min läsförståelse. Ber om ursäkt för detta!

Tillsvidare kan ni som är intresserade att moderera m.m. på hemsidan tillsammans med mig fundera lite. Jag återkommer med ungefär hur jag vill att du ska vara. Lång, mörk, rökfri t.ex.

Var inte så arga på mig nu. :(

14 kommentarer:

  1. #1 - Skjut dig själv och skyll på Sasquatch

    SvaraRadera
  2. brukar låta så...

    SvaraRadera
  3. innan den lanseras, kan du inte kika på vart BoF ligger på http://bestoffragbite.blogspot.com/2009/05/bloggen-klattrar.html ?

    SvaraRadera
  4. få tummen ur arslet någon jävla gång då din dryga jävel!

    SvaraRadera
  5. Haha, håller fan med. Hatar sånt här jävla skit själv. Jag borde få smisk.

    SvaraRadera
  6. Han har alltså inte tid att jobba under helgen och bof 2 kommer inte ut denna vecka?

    SvaraRadera
  7. nu är jag arg på dig.. Editen förstörde hela min helg

    SvaraRadera
  8. som jag sa, du har sagt att den kommer imorgon i 2 år nu...

    SvaraRadera
  9. För att trösta dig B-man litegrann mitt bland alla påhopp. Att folk klagar på försening betyder bara att de gillar din blogg och inte kan vänta på att den ska uppdateras.

    SvaraRadera
  10. Vad är det ni hetsar så jävligt över? Innehållet kommer ju vara detsamma trots att designen ser annorlunda ut, så jag förstår inte riktigt varför ni är så ivriga.

    SvaraRadera
  11. Förmodligen för att B-MaN har sagt att det kommer uppdateringar mer frekvent, och det är det vi älskar med sidan. :)

    FYI, detta var INTE en "hat"-kommentar, jag väntar ivrigt på BoF 2.0 :))

    SvaraRadera
  12. Om det är som den över säger, vill jag också ha 2.0 NU! Updates alldeles för segt imo! Vill ha något kul att läsa varje dag! :D

    SvaraRadera