torsdag 7 oktober 2010

Självdiss

13 kommentarer:

  1. HAHAHAH NATTHUMOR <3

    SvaraRadera
  2. Orka alla trolls -.-

    SvaraRadera
  3. inte kul, inte kuuul

    SvaraRadera
  4. han kunde faen säga "vadå? tröttnat på din egna eller?" =)

    SvaraRadera
  5. SJälvdiss??? Jag tror att han tänkte skriva 9 men han skrev 8. Det är bara en miss på tangentbordet.

    SvaraRadera
  6. Kul att min tipsning kom in.. :-P
    /tigerkatt

    SvaraRadera
  7. Han skrev ju till fel bara?

    SvaraRadera
  8. tigerkatt din nolla, han trollar ju

    SvaraRadera
  9. Eller så skrev han till fel, det som är själva meningen.

    SvaraRadera
  10. Bara jag som har problem med Fragbite? Om jag loggar in och klickar vidare på en tråd så blir jag utloggad direkt. Kan inte kommentera eller någe. :(

    SvaraRadera
  11. Men hur kul är det, han skriver fel siffra :P

    SvaraRadera
  12. håller med. Så kul är det inte

    SvaraRadera
  13. Det roliga är väl att svaret passar in perfekt på den felaktiga siffran. Alltså skulle ligget inte gilla "down syndrome folk med liten penis", vilket alltså skulle vara killen själv. Jag tyckte det var askul iaf!

    SvaraRadera