fredag 1 oktober 2010

Fredag!

Hallå där. Minns ni mina fredagsinlägg som jag skrev förut? jag saknar dem. Det blev så bra stämning när de kom där på fredagen. En enande fredagskraft spred sig in i människors själar och gemensamt blev vi ett med varandra. Det var kärlek, en smak av hopp och botemedel mot förtvivlan. Nu är allt så grått. Fredagarna susar förbi som måndagar, ingen har längre kraft att bry sig. Våra muskler har förtvinat. Men en fruktsam vind kommer snart blåsa över BoF och lyfta upp den till 2.0. Vissa kommer bli besvikna över den framtid som är utstakad, andra kommer emotta den med glädje. Något jag kan lova är att uppdateringsfrekvensen kommer vara mycket bättre. Ni läsare kommer även att få chans att bli administratörer på hemsidan.

Men än är det ett tag kvar. Så fortsätt tipsa mig om roliga trådar m.m. på fragbite (B-MaN) eller #fragbite.

Trevlig helg.

/B-MAN

3 kommentarer:

  1. hittar fan inte var man tipsar så får slänga upp de här..
    http://www.fragbite.se/?threadID=947510

    SvaraRadera
  2. Du är en söt jävel du.

    SvaraRadera
  3. #1 Du får skicka ett meddelande till b-man på fragbite helt enkelt.

    SvaraRadera