onsdag 24 mars 2010

Dagens garv

Hilarious!



15 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA, fy fan vilket spån

    SvaraRadera
  2. Här är hela om någon ville se:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ukyk3KJHFBQ

    SvaraRadera
  3. Fy satan vad gammal! Bara massa skit som kommer upp nu :<

    SvaraRadera
  4. klawkrewn.
    men den hör väl inte hemma på BoF?

    SvaraRadera
  5. BoF börjar tappa stinget

    SvaraRadera
  6. Han ger endå inte ut några cash!

    SvaraRadera
  7. BoF är inte vad det brukade va.. såna här klipp hör hemma på existenz. Ja det är ett sjukt roligt klipp men det hade knappast sin grund i fragbite och därför borde det inte klassas som ett "best of fragbite". det kanske bara är jag som har missuppfattat definitionen iofs.

    SvaraRadera
  8. Om klippet nu är roligt så förstår jag inte riktigt varför du är upprörd.

    Det har inte funnits någonting att publicera på rätt länge, och min tanke är att det är bättre att man möts av någonting att se/göra när man besöker BoF istället för att det bara finns grejer man såg för en vecka sedan.

    Att du skriver "BoF är inte vad det brukade vara...", det är möjligt att det stämmer till viss del, men det har inte med mitt engagemang att göra utan endast det faktum att jag inte hittar någonting att publicera.

    Jag tror dock att det kommer en högkonjunktur inom kort. Så jag hoppas ni stannar kvar!

    SvaraRadera
  9. "istället för att det bara finns grejer man såg för en vecka sedan."

    Klippet är över 3 år gammalt!

    SvaraRadera
  10. här är nån som gillar klippet iallafall

    SvaraRadera
  11. Buhu klippet är gammalt!11!!!

    Jag såg de för första gången och tyckte de var fantastiskt roligt. Tror jag kissade på mig lite

    SvaraRadera
  12. Någon skvättjude som har copyrightat nu

    SvaraRadera