tisdag 16 mars 2010

Dagens citat #61

16 kommentarer:

  1. HAHA För du är nog inte invandrare i det landet då!

    SvaraRadera
  2. no shit sherlock..

    SvaraRadera
  3. hahaha :P #1 har dagens andra citat imo :P

    SvaraRadera
  4. HAHAHHAHAHAHAHA åå va dum

    SvaraRadera
  5. #3 det är ju för fan det som är citatet....

    SvaraRadera
  6. #1 Thank you, Captain Obvious!

    SvaraRadera
  7. HAHAHAHHAHAHAH irl garv

    SvaraRadera
  8. "#1 Thank you, Captain Obvious!"

    Förövrigt skratta jag lite ^^

    SvaraRadera
  9. Här är ännu en idiot som hotar över internet!
    Här i borås där jag bor.

    Men var ett "skämt"

    http://data.fuskbugg.se/skalman01/--lolage.JPG

    SvaraRadera
  10. #3 Grattis............. idiot

    SvaraRadera
  11. #3 är en klyftig apelsin imo!

    SvaraRadera
  12. alla som klankar ner på mig (#3) fattar uppenbarligen inte att jag precis som endel andra här menar att han bara utmärker uppenbara saker!

    SvaraRadera
  13. Vill tipsa dig om den hära: http://www.fragbite.se/?threadID=888238

    Eftersom jag är bannad från fragbites forum och meddelande system kunde jag inte posta den till dig.


    /tomaS regeN @fragbite

    SvaraRadera