söndag 21 februari 2010

Pristävling #1 - lägesrapport

Som ni ser i högra spalten så har 2 tävlande diskvalificerats.
Detta på grund av att de är homosexuella, jag tillåter inga bögar i min tävling. Sånt måste jag faktiskt få styra över.

Andra jag inte tillåter delta i tävlingen:

Vegetarianer
Sossepack
Glasögonormar
Sliskiga snorungar med blonderat hår och snoddar på byxorna

Skämt o sido... den verkliga anledningen till att de diskvalificerats är följande regel:

"För att ni inte ska föreslå varenda tråd eller kommentar som skrivs så finns det ett tak för hur många tips ni får komma med:

20 stycken - sen är ni diskvalificerade. Har ni redan fått 3 tips publicerade så finns det inte längre något tak."


Så tänk på det kära tävlande.

Och för er som har aspberger: Det jag skrev inledningsvis var ett skämt! Jag har druckit för mycket kaffe helt enkelt.

5 kommentarer:

  1. http://www.fragbite.se/?threadID=878413
    Är bannad, men låten han söker heter sunce se radja u tvojim ocima

    Om nån vill vara snäll :D

    SvaraRadera
  2. http://www.fragbite.se/?threadID=874561

    Snubben ville ju bli en modell, och OM han blev ägd :D haha

    SvaraRadera
  3. http://www.fragbite.se/?threadID=879010

    SvaraRadera
  4. Först läste jag det första stycket vilka du inte tillåter då tänkte jag denna B-man verkar vara en reko kille.

    Men sen såg jag "Och för er som har aspberger: Det jag skrev inledningsvis var ett skämt! Jag har druckit för mycket kaffe helt enkelt"

    nu måste jag gå och lägga mig

    SvaraRadera
  5. aspergers heter det, du som brukar klaga på andras stavningar:)

    SvaraRadera