fredag 26 februari 2010

Dagens citat #60

17 kommentarer:

  1. Haha den minns jag!

    SvaraRadera
  2. Haha, inte jag heller.

    SvaraRadera
  3. haha, minns den ibland

    SvaraRadera
  4. Haha, minns den ganska ofta iaf

    SvaraRadera
  5. Haha, glömmer den lite då och då.

    SvaraRadera
  6. Haha, nu när jag ser den minns jag att jag minns den.

    SvaraRadera
  7. Haha, nu när jag minns den ser jag den lite då och då.

    SvaraRadera
  8. Haha, nu minns jag att jag inte minns att jag minns

    SvaraRadera
  9. usch hatar folk som hatar folk

    SvaraRadera
  10. Haha, den minns jag....ibland...

    usch, hatar folk som hatar folk som inte minns

    SvaraRadera
  11. Moget att hata folk som inte minns..

    SvaraRadera
  12. haha, nu minns jag att jag hatar folk som hatar folk...

    SvaraRadera
  13. Har aldrig kommit ihåg den

    SvaraRadera