onsdag 19 augusti 2009

Rekylmannen

Årets mest intelligenta fråga.

7 kommentarer:

  1. Jag spelar inte dataspel men har en ex-gamer som pojkvän och älskar fragbite och den här bloggen.. Men vad är recoil? Hahahah pyss <3

    SvaraRadera
  2. anonym: Recoil = rekyl = Hur skotten går när man skjuter med vapnet.

    Dvs, ingen rekyl, då skulle man kunna "spraya" spikrakt på 100m avstånd.

    SvaraRadera
  3. jag vill rätta anonym ovanför mig lite grann.
    Rekyl är själva vapnets rörelse bakåt när man skjuter ett vapen.

    Men det kanske var det du menade

    SvaraRadera
  4. Nu när jag tänker efter så låter mitt inlägg lite retarded, men ja det är hur vapnet åker bakåt.

    Alltså... skulle itne vapnet åka bakåt så skulle inte skotten spridas så mycket.

    skrev lite fel i mitt förra inlägg, tack för rättningen ;)

    SvaraRadera
  5. man borde göra en best of best of fragbite

    SvaraRadera
  6. och sen en Best of best of best of fragbite

    SvaraRadera
  7. och efter det borde det va best of best of best of fragbite

    SvaraRadera