torsdag 6 augusti 2009

Hjälp!

Banner, header eller vad det nu heter... ni ser bilden längst upp där det står "Fragbite"? den skulle jag vilja byta ut till någonting lite fräckare!

Jag vet att det finns många photoshopkunniga läsare på den här bloggen, har ni lust att bidra?

Storleken kan säkert ni haxxors lista ut på något sätt, jag har ingen aning nämligen.

Det bör stå Best of fragbite och kanske med tillhörande slogan "det roligaste, dummaste och bästa från fragbite.com". Jag vill inte att erat nickname ska stå med, det ser så jävla fult ut när det står "Meg4d3ath_h3adsh0t_95" i något hörn. I övrigt har ni fria händer.

Den användare vars förslag som jag väljer får ett eget inlägg på bloggen där denne får lista sina top3 favorittrådar på fragbite. Inlägget signeras med nickname och en länk till profilen (om så önskas). Jag kanske funderar ut någonting mer som "pris", men räkna med ovanstående sålänge.

Förslag kan skickas till mig på fragbite.com (nickar B-MaN) eller på IRC (#fragbite, nickar B-MaN).

Tack på förhand!

8 kommentarer:

  1. Du får gärna säga hur stor headern ska vara

    SvaraRadera
  2. Kul med tävling..

    .. är dock usel på sånt där photoshopande..

    SvaraRadera
  3. inväntar paintbilderna

    SvaraRadera
  4. Kan inte skicka meddelanden eller skriva i trådar på fragbite då jag är bannad, men här är en tråd som jag vill tipsa om iaf :)

    http://imagehost.se/images/6wkmc85u.bmp

    mvh tanzen =)

    SvaraRadera
  5. Bara att säga hur stor den ska vara så fixar jag det.

    SvaraRadera
  6. Gör den 600x100 ffs!

    SvaraRadera
  7. Är ni smart så tar ni bara print screen och kollar hur stor saken är... Men det är tydligen svårt för vissa.

    SvaraRadera