tisdag 20 juli 2010

Berättelsen om när Victor Fisk blev av med oskulden

Tänkte egentligen inte ta med detta, därför att det är en sån smutsig historia som egentligen inte är speciellt kul.
Men har fått många tips så det finns uppenbarligen ett stort allmänintresse och jag väljer därför att RAPPORTERA kring händelsen.

Ok. Let's go.

"Victor Fisk" startar en tråd om sina sexfantasier kring hans polares syrra.


Någon påstår att han är oskuld.


Men Victor Fisk är banne mig ingen oskuld!


Han var en riktig tjejtjusare i tidig ålder ska det visa sig.


Efter lite gnabb kring hans trovärdighet så väljer Victor Fisk att göra följande:


Nu byter tråden riktning...



Och den stackars (faktiskt) tjejen får på alla möjliga sätt emotta diverse lögner och påhopp.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/2010-07-18%2012-18-28.jpg

Det var väl ungefär det, och jag ber er att sluta trakassera henne i fortsättningen. Enough is enough.

Tipsare: asGalen

18 kommentarer:

  1. hahahahaha, asg!

    SvaraRadera
  2. Du som är moderator kan väl ändå sätta dig ner och ge ut varningar till folk i tråden...

    SvaraRadera
  3. Det är fan synd om henne..

    SvaraRadera
  4. sjukt roligt hahaha

    SvaraRadera
  5. Synd om alla. Men jag kan fan inte inte skratta. Så jävla komiskt ändå :>

    SvaraRadera
  6. Tror inte dom kommer lyssna på dig B-man. Du försöker säga till folk som inte har något innanför skallen.

    SvaraRadera
  7. B-MAN är en smart kille, men ingen bra mod. Jag är absolut inte humorbefriad, jag skrattar lika gott som er andra. Dock är det ingen objektiv roll man tar som mod, utan man väljer att följa reglerna och att vara ett föredöme. Vad man gör på sin fritid och "bakom kulisserna" är egentligen skitsamma. Att agera som mod och samtidigt belysa och föra fram regelbrott som sköna och roliga är ju kanske den största paradoxen en mod kan ha. Att göra det för andra medlemmar är ju självklart inte särskilt fördelaktigt för Fragbite. Då är det bättre att B-MAN väljer sida.

    SvaraRadera
  8. Kan fan inte sluta skratta!
    Samtidigt är det synd om bruden som tror på varenda jävel som låsas vara den riktige Viktor, han lär få mycket skit..

    SvaraRadera
  9. Mest klockrent att påhopp som "hörde att du sög av honom/svalde sperman" när han inte ens nämnt det, så säger hon "bara några gånger!!!"

    SvaraRadera
  10. HAHAHAHA bästa på länge :D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  11. allt är ju hagelbrakarns fel egentligen, banna honom

    SvaraRadera
  12. Haha sjukt kul! Synd om tjejen iaf...

    SvaraRadera
  13. brandin@fragbite28 juli 2010 kl. 14:11

    Hahaha , saarafersure @bdb är mitt gamla strul och även mitt ex bästa kompis , fan va världen är liten! Och inte omöjligt att han knullat henne då hon är lite av en slampa kan man väl säga. but still , hahahaha fan vad epic att det var just henne xD

    Hon bor i sibbhult utanför kristianstad om jag inte minns fel :P

    SvaraRadera
  14. Det var jag som tipsade henne först, och sedan började alla flamea henne :o

    /per69 @ Fragbite

    SvaraRadera
  15. Littorin: hur mycket kostar det?

    HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAAHAHAHAHHA

    SvaraRadera
  16. Visserligen skiter jag fullständigt i någon random brud som blir trollad på inet.


    Däremot kan jag knappast säga att det var roligt...



    /Ö_ö @fb

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera