torsdag 27 maj 2010

Dagens citat #72

20 kommentarer:

  1. tack för den, dumhuvve, behövde lite humor när man sitter här mitt i fucking natten o skriver skolarbeten

    SvaraRadera
  2. I FUCKING NATTEN!?!?!?!?!??!? VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FUCKING SKJORTA!?!?!?!?!? :PpPpPp

    SvaraRadera
  3. Fattar ingenting...

    SvaraRadera
  4. Anonym #4... Rapsolja framställs av rapsfrön (som odlas)

    SvaraRadera
  5. Yes, äntligen fick jag upp ett av mina tips! haha :D

    SvaraRadera
  6. Det var mitt tips, lol. Mitt.

    SvaraRadera
  7. Är ni sköna eller? Jag tipsade om den här.

    SvaraRadera
  8. Lägg ner. Jag tipsade för ett bra tag sen.

    SvaraRadera
  9. Haha jag tipsade om den förra veckan typ.

    SvaraRadera
  10. lol grabbar ge er, det var jag som både gjorde tråden OCH tipsade!

    SvaraRadera
  11. eller hur. Jag gjorde inte tråden, men jag tipsade iallafall, känns skönt att dem äntligen tar med mitt tips.

    SvaraRadera
  12. nej, jag tipsade för ett tag sen

    SvaraRadera
  13. Jag minns när jag tipsade om detta!

    SvaraRadera
  14. eEh?? jag tippsade? :P e barra 12 lol Menn det va jahh XD låvar..................

    SvaraRadera
  15. Tipsade förra hösten nån gång.

    SvaraRadera
  16. Sluta trolla alla! Jag tipsade!

    SvaraRadera
  17. Kul tips anonym!

    SvaraRadera
  18. det va jag som tipsade

    SvaraRadera
  19. VEM VARE SOM TIPSA?!

    SvaraRadera