måndag 19 oktober 2009

Killen som svarade sig själv

Han gillar nog att ta omvägar i livet.

10 kommentarer:

  1. hahah såg den faktiskt, hej schizofreni!

    SvaraRadera
  2. B-Man ;D skulle vara kul och se vad dem andra svarade till han ;) tror han får en hel del kommentarer :)

    SvaraRadera
  3. Driver du B-MaN? Såg den där tråden, galet tråkig. Hoppas verkligen att du genomskådar honom och förstår att han bara försökte vara rolig. Hur som helst, hoppas du får lite bättre material nu :)

    SvaraRadera
  4. Jag driver... INTE, med dig. Men jag har lite uppdateringspanik och tar vad fan som helst snart.

    *REKLAM* Ni får läsa min andra blogg sålänge.
    Lättare att uppdatera där. *REKLAM*

    SvaraRadera
  5. redan trogen läsare på båda dina bloggar :)

    SvaraRadera
  6. Det värmer. Då får vi hålla om varandra och spotta på omvärlden tillsammans.

    SvaraRadera
  7. http://fragbite.com/?threadID=827981

    Någon härlig kille som ångrat sitt gymnasieval.
    Dagens skratt

    SvaraRadera
  8. Har börjat lagt märke till en random som nickar Steezee på forumet oftar slänger iväg riktigt underhållande kommentarer!
    Sök efter han i trådarna så kanske du hittar något!

    SvaraRadera
  9. Plus att han skrev "jag kan inte""hur ska jag göra"

    Kan du inte, så kan du inte

    SvaraRadera