fredag 17 juli 2009

Dagens citat #29

10 kommentarer:

  1. Hur var det nu med att du inte skulle ha personliga påhopp i BoF? Jag tyckte inte det där var roligt, snarare mer tragiskt.

    SvaraRadera
  2. Färgen på den blåa tyder på att det är personen som har skrivit kommentaren som har tagit printscreenet. Inte sant?

    SvaraRadera
  3. Även att han kan redigera kommentaren

    SvaraRadera
  4. Inget roligt med ett vanligt personligt påhopp, och att han är old school gör det bara ännu mer sorgligt.

    Sen att det är han själv som printat gör att det kanske är fake.

    lågt.

    SvaraRadera
  5. Skönaste dissen sen Amelie from Montmartre ("Du måste blivit till när det bara var piss kvar"). Kan säkert komma till användning nån dag :)

    SvaraRadera
  6. i lol'd.
    redan kört den ett par ggr.

    bry att han tagit prnt screen själv, det var kul.

    SvaraRadera
  7. m101 här.
    tyckte jag var så jävla rolig att jag tog prnt på mig själv.

    #49 var f.ö. skriven av "bengtFB" som är en rasist, läs hans inlägg ifall ni inte tror på mig :)

    står för vad jag sade och tycker inte det var pinsamt att jag gick till "verbalt angrepp" på någon som säger att alla som har svart hudfärg är cpskadade osv.

    Alla tuffa p12 rassar där ute kan ju komma ihåg vilken hudfärg era "idoler" har, t.ex Spawn är svart, ifall nån av er faktiskt gör annat än att lira cs så kan man ju säga att USA's president är svart och självaste Mr T är svart.

    SvaraRadera
  8. m101 jo för mina idoler är Spawn, Obama och Mr T. Jävla tratt.

    SvaraRadera
  9. driv inte, mr t är groev.

    SvaraRadera