fredag 12 juni 2009

Fredag!

THANK GOD IT'S FRIDAY!

Jag antar att de flesta läsarna av den här bloggen möjligen har någon typ av sommarlov. Grattis till er. Ni övriga slitvargar som fortfarande har ett par 40-timmarsveckor att se fram emot: Ta väl vara på den här fantastiska 3-stegsterapin i form av helg. Drick mycket alkohol, det renar och raderar onödigheter som ni samlat på er under den gångna veckan.

Sen vill jag att ni deltar i en liten tävling; kom på ett kul ord att få in någonstans under de här tre dagarna. Själv ska jag under en konversation försöka flika in: "Draperingseffekten", ett ord som inte har någon som helst betydelse. Jag kommer att redovisa vilka reaktioner jag fick efter mitt tilltag och i vilket sammanhang den episka frasen myntades.

Tace kare (HEHE, bytte lite bokstäver där, HEHEHEHE)

/B-MAN

4 kommentarer:

  1. Försök bara dra ett svar på någon med "avancerad" svenska, och se hur dom reagerar :D

    SvaraRadera
  2. Kvantfysik är ett ord ni måste testa och få in någonstans! Och ni får inte säga att ni pluggar det(för det gör ni inte). Ljuger man hamnar man nånstans där man helst inte vill vara,det är lite som och vara bakis fast man inte har supit något.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår inte B-MaNs stora behov av att nämna ordet alkohol varje fredag... En sak om han var 16 år och tyckte det var ashäftigt, men han är väll runt 20? Jag förstår inte...

    SvaraRadera
  4. Kanske för att när man är 20 år så bryr man sig inte, man går ju och längtar efter en kall öl till helgen när man jobbar under veckan. Så klart han är psyked och delar med sig =)

    så ser jag det iallafall.

    SvaraRadera