fredag 3 april 2009

Fredag!

Äntligen fredag igen. Härligt!

Det har flytit på rejält bra den gångna veckan, det har funnits en hel del att publicera. Lite måste dock lagras. Jag tänker på att det i mina föräldrars badrum sitter en lite träplatta där det står "Tänk på dåliga tider, använd båda sidor", den syftar då på dasspapperet. Lite så är det med BOF också, visst kläcks det nya idioter as we speak, men roliga citat och trådar växer trots det inte på träd.

Jag behöver er hjälp med att kontinuerligt scanna av fragbite efter guldkorn.
Kontakta mig, B-MaN, på fragbite om ni stöter på någonting som borde finnas med i samlingen.

Gå över lik, om det behövs, för att finna det citat som kommer skapa skrattfest.

För jag vet att:

2 kommentarer:

  1. älskar verkligen din blogg <3<3 :)

    SvaraRadera
  2. Ja! Jag älskar också din blogg <3 :D

    SvaraRadera