tisdag 17 mars 2009

Välkomna!

Mitt namn är B-MaN. En del av er känner säkert igen mig från fragbite där jag modererar kommentarer, trådar och annat. Fragbitepolis, som det så fint heter.

Jag drev tidigare hemsidan BOF - best of fragbite. Det blev lite strul och den försvann. Har länge funderat på att återuppta ideén om att samla alla tokroliga trådar och dumma kommentarer på ett och samma ställe men inte riktigt vetat var.
Det här, mina vänner, är lösningen.

Jag har genom åren som moderator på fragbite samlat ihop en del kul screenshots på allt roligt som ofta passerar obemärkt. Mycket tas bort av mig och mina kollegor innan ni ens hinner se det.
Allt det kommer nu att publiceras här.

Ni kommer givetvis att kunna skicka och tipsa mig om sådant som jag missar.

Varje dag kommer jag publicera så mycket jag bara kan, med er hjälp kommer det förhoppningsvis att bli en ganska hög uppdateringsfrekvens.

Den här veckan kommer främst ägnas åt våra klassiker, ni kommer säkert känna igen de flesta.

MYCKET NÖJE!

/B-MaN

9 kommentarer:

  1. underbar blogg B-man! Keep it up!

    SvaraRadera
  2. jävligt gött av dig att ta dig tid till att göra det här. uppskattas verkligen!

    SvaraRadera
  3. http://www.fragbite.se/?threadID=807055&commentPage=1#comments
    HAHAHAHA

    SvaraRadera
  4. orkade inte leta efter vart man tipsar, så här kommer en tipsning (:

    http://data.fuskbugg.se/dipdip/failfb.bmp

    SvaraRadera